Hulp nodig?

Vind het antwoord op uw vragen

De knop ‘Klacht indienen’ wordt niet weergegeven

We begrijpen je teleurstelling. Wees gerust: als de knop “Ik heb een vraag / klacht” niet meer zichtbaar is bij de tracking van je pakket, betekent dit vaak dat je situatie al bekend is bij onze diensten.

Hier is nuttige informatie om de mogelijke redenen te begrijpen en de volgende stappen te volgen.

Er is al een klacht in behandeling
Bij Colis Privé hechten we waarde aan transparantie, nauwkeurigheid en een eerlijke afhandeling van verzoeken.
Het is mogelijk dat je al een klacht voor dit geleverde pakket hebt ingediend via ons online platform.

In dat geval:

  • Je verzoek is geregistreerd, 
  • Het wordt momenteel verwerkt door onze klantenservice, 
  • De gemiddelde verwerkingstijd is minimaal 4 werkdagen, afhankelijk van de aard van het gemelde probleem (beschadigd pakket, niet geleverd pakket, enz.). 

Tijdens deze periode kan er geen nieuw verzoek voor hetzelfde pakketnummer worden ingediend, om een gestructureerde en nauwkeurige opvolging te garanderen.

Je webshop heeft namens jou een klacht ingediend
Sommige e-commerceprofessionals kunnen een klacht namens jou indienen bij Colis Privé, bijvoorbeeld bij een leveringsprobleem of een niet-conform pakketinhoud.

In dat geval:

  • De klacht is al doorgegeven aan onze service, 
  • Wij onderhouden direct contact met de betreffende webshop, 
  • Je kunt geen tweede verzoek indienen zolang deze nog niet is afgesloten. 

De termijn om een klacht in te dienen is verstreken
Alle klachten moeten worden ingediend binnen één maand na de leveringsdatum van het pakket.

Na deze termijn:

  • Verdwijnt de klachtenknop automatisch, 
  • Om een consistente opvolging te garanderen, kan er geen nieuwe pakketklacht worden geregistreerd. 

Extra hulp nodig?
Als je meer informatie wilt over je levering, je klacht of de inhoud van je pakket, kun je:

  • De andere secties van onze FAQ raadplegen, 
  • Inloggen op je klantaccount met je pakketnummer en postcode, 
  • Of ons online formulier invullen op www.colisprive.be. 

Gerelateerde artikelen:

Veelgestelde vragen

SELECT p.* FROM cpmulti_4_posts p INNER JOIN cpmulti_4_postmeta m1 ON (p.ID = m1.post_id AND m1.meta_key = 'mark_as_frequent_question' AND m1.meta_value = '1') INNER JOIN cpmulti_4_postmeta m2 ON (p.ID = m2.post_id AND m2.meta_key = 'order_question_frequente') INNER JOIN cpmulti_4_icl_translations t ON p.ID = t.element_id WHERE p.post_type = %s AND (p.post_status = 'publish' OR p.post_status = 'acf-disabled' OR p.post_status = 'private') AND t.language_code = %s AND t.element_type = 'post_faq-question' GROUP BY p.ID ORDER BY CAST(m2.meta_value AS UNSIGNED) DESC