Leveringspartner worden

Heb je een koerierbedrijf?

Word vandaag nog lid van ons partnernetwerk. Bezorg ons het onderstaande formulier.
We nemen dan spoedig contact met je op.

Neem contact op

    [radio* licence-transport use_label_element default:1 "JA" "NEE"] Vervoersvergunning

    * Verplicht veld

    De verzamelde gegevens worden elektronisch verwerkt door Colis Privé om op uw contact- en/of samenwerkingsverzoek te reageren. U hebt het recht om uw gegevens in te zien, op te vragen, te rectificeren en te laten wissen, om de verwerking te beperken en om uw gegevens te laten overdragen. U hebt ook het recht om specifieke richtlijnen te definiëren met betrekking tot het bewaren, wissen en delen van uw persoonsgegevens na uw overlijden. Deze rechten kunnen worden uitgeoefend door te mailen naar het volgende adres: donnees-personnelles@colisprive.com. Bovendien hebt u het recht om een klacht in te dienen bij de Commission Nationale de l'Informatique et des Libertés, 3 Place de Fontenoy, TSA 80715, 75334 PARIS CEDEX 07. Meer informatie over het beheer van uw gegevens en rechten 

    Onze leveringspartners aan het woord

    Kris,
    KP&CO

    Kris richtte deze firma in 2001 op als eenmanszaak, tot hij er in 2006 een vennootschap van maakte. Momenteel heeft hij 47 werknemers voltijds in dienst en rekent hij op een 25-tal onderaannemers. Elke dag stuurt hij dus ongeveer 70 bezorgers op pad.

    KP&CO werkt met ons samen sinds het begin van Colis Privé België, en heeft jarenlange ervaring en knowhow in het beroep. Pakjes leveren is voor hen dan ook een tweede natuur. Kris heeft nog steeds de touwtjes in handen in zijn bedrijf, maar houdt zich vandaag vooral bezig met hr en klantrelaties.

    Colis Privé: Hou zou je de samenwerking met Colis Privé omschrijven?

    We hebben een fijn partnerschap met Colis Privé en zijn blij dat we sinds het begin deel uitmaken van dit project in België. De transparante samenwerking tussen onze manager en de mensen van Colis Privé is prachtig om te zien.

    CP: Uit welk hout moet je gesneden zijn om bezorger te worden?

    Het is van kapitaal belang dat je geduldig blijft in het drukke verkeer, stipt bent en beleefd omgaat met klanten. Zo goed als iedereen kan dit beroep leren, maar ik denk dat je wel uit het juiste hout gesneden moet zijn.

    BSC

    In 2011 richtten Rachid en Mohamed BSC op, na bijna twaalf jaar ervaring in de logistiek. Die jaren hebben hen geholpen om de verschillende aspecten van dit beroep te leren kennen. De broers verdelen de taken: Mohamed staat aan het hoofd van de administratie en facturatie, terwijl Rachid zich bezighoudt met de commerciële dienst, aanwerving en bedrijfsvoering. Met twee netwerken heeft BSC verschillende klanten voor directe leveringen; Colis Privé is zijn enige klant voor levering van e-commerce aan huis. Geen uitdaging in het beroep van transporteur is hun te groot: ze houden steeds het hoofd koel en komen met oplossingen waar anderen misschien problemen zien.

    Colis Privé: Hou zou je de samenwerking met Colis Privé omschrijven?

    Het eerste waaraan we denken is de vlekkeloze samenwerking met Colis Privé. We hebben een uitstekende verstandhouding, de betalingen komen op tijd binnen, het personeel is empathisch en sympathiek, en alles verloopt vlot. Ook de oplossingsgerichte mentaliteit past bij ons. Elke dag krijgen we wel een uitdaging op ons bord, maar samen vinden we een manier om onze doelen te bereiken, wat er ook gebeurt. We gaan steeds tot het uiterste en merken dat dit gewaardeerd wordt.

    CP: Uit welk hout moet je gesneden zijn om bezorger te worden?

    Ten eerste moet je volhardend zijn en je hoofd erbij houden. Je staat in voor ALLE stappen, van het moment dat je het pakje in handen krijgt totdat de klant het in ontvangst neemt. Van de presentatie, organisatie, naleving van de procedures tot de veiligheid, je moet alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat het pakje naar behoren op zijn bestemming raakt. Je moet goed werk willen leveren. Het lijkt misschien niet zo, maar dit beroep staat of valt met de details en je moet zowel goed kunnen anticiperen als improviseren. Dat is niet altijd gemakkelijk, maar wanneer het pakje goed is aangekomen, weet je dat het allemaal de moeite waard was.

    Zij vertrouwen al op ons