Bij Colis Privé doen we er alles aan om je op elk moment van de levering een vlotte en kwaliteitsvolle ervaring te bieden. Als je ondanks onze FAQ geen antwoord hebt gevonden, dan zijn er verschillende mogelijkheden:
Via onze website colisprive.be
Je online omgeving is ontwikkeld om je snel en intuïtief verder te helpen, volledig zelfstandig. Je kunt:
- Je pakket op elk moment volgen met je pakketnummer en de postcode van het leveradres.
- De leverdatum aanpassen via de knop “Een leverdatum kiezen”, als het pakket nog niet onderweg is en je afzender dit toestaat.
- Een klacht indienen indien nodig via “Een klacht indienen”. Als deze knop niet zichtbaar is, raadpleeg dan het vorige onderdeel van de FAQ.
Onze website weerspiegelt onze inzet voor eenvoud en efficiëntie – zodat jij tijd wint zonder in te boeten op service.
Per e-mail
Opmerking: de verwerking van klachten per e-mail kan 4 tot 7 dagen duren. Je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord.
Als je vraag meer uitleg vereist, kan je ons contacteren op:
suividecolis@colisprive.com
Vermeld in je bericht graag:
- Je naam
- Je postcode
- Je pakketnummer
En telefonisch
Colis Privé heeft geen inkomende telefoonlijn, om de aanvragen zo gestructureerd mogelijk te kunnen behandelen.
Maar als het nodig is, kan onze klantendienst telefonisch contact opnemen met jou. Vergeet dus zeker geen geldig telefoonnummer achter te laten als je teruggebeld wilt worden.
Voor alle bijkomende vragen nodigen we je uit om onze FAQ te raadplegen.