Een levering herplannen

Was je niet thuis of beschikbaar toen de bezorger je pakje aan huis kwam leveren?

Geen probleem. Als je webshop daarvoor heeft gekozen, kun je bij Colis Privé je levering herplannen.

Wat als je webshop die optie niet aanbiedt? Dan kun je je pakje rechtstreeks in het dichtstbijzijnde afhaalpunt gaan afhalen, waar onze bezorger het heeft binnengebracht.

Alle informatie over je pakje vind je in het afwezigheidsbericht van de bezorger, en in de melding die je via e-mail of sms hebt ontvangen.

Opgelet: je hebt tien werkdagen om je levering te herplannen, en acht dagen om je pakje op te halen in het afhaalpunt. Daarna wordt je bestelling automatisch teruggestuurd naar de webshop.

Welke opties heb je?

Colis Privé biedt verschillende opties. Je kunt:

Aan huis laten leveren

op een datum naar keuze, tussen 13.00 en 21.00 uur.

Bij iemand anders laten leveren

op een datum naar keuze, tussen 13.00 en 21.00 uur.

Opgelet, als je kiest om je pakje bij iemand anders te laten leveren, dan moet het adres van die persoon dezelfde postcode hebben als het jouwe.

Laten leveren in een afhaalpunt

Afhaalpunt bij jou in de buurt.

Hoe doe je dat?

Een levering herplannen gaat snel en gemakkelijk:

Ga naar de startpagina van onze website en voer je pakketnummer en postcode in.

Je wordt naar het leveringsoverzicht van je bestelling geleid. Op diezelfde pagina klik je op ‘Een leveringsdatum vastleggen’.

Vervolgens kun je je levering herplannen door een van de opties te kiezen die Colis Privé aanbiedt. Klik daarna op ‘Volgende’ en vul de gevraagde gegevens in.

Of bekijk deze video, waarin we tonen hoe je een levering kan herplannen:

Play Video

Zij vertrouwen al op ons