2.4. Ik heb een afwezigheidsbericht ontvangen in mijn brievenbus.

Was je niet thuis toen je pakje werd aangeboden, en heb je een afwezigheidsbericht ontvangen in je brievenbus of een melding van een eerste leveringspoging in je mailbox? Dan zijn er verschillende mogelijkheden:
 

  • De bezorger heeft het vakje ‘Je pakje zal in een afhaalpunt worden geleverd’ aangekruist:
    • Je hoeft niets te doen. Je zal een e-mail of sms krijgen met daarin de datum waarop je pakje beschikbaar is, en het adres van het afhaalpunt waar het is binnengebracht.

 

  • De bezorger heeft het vakje ‘Je pakje is bij de buren geleverd’ aangekruist:
    • In het afwezigheidsbericht vind je de naam en het huisnummer van de buur waar je pakje is geleverd.
    • Die informatie kun je ook raadplegen in de tracking van je pakje.

 

  • De bezorger heeft het vakje ‘Wij hebben je pakje’ aangekruist:
    • Je webshop heeft ervoor gekozen om je pakje een tweede keer aan te bieden. Ga naar de trackingpagina en klik op de knop ‘Herplannen’ om een nieuwe leveringsdatum te kiezen.
    • Bij het herplannen heb je de volgende opties:
        • Levering aan huis
        • Levering in een afhaalpunt
        • Levering op een ander adres met dezelfde postcode

       

    • OPGELET! Als je binnen tien dagen geen tweede leveringspoging regelt, zal je pakje automatisch naar de afzender worden teruggestuurd.