Je webshop heeft een leveringsdatum opgegeven, maar die is reeds verstreken. Raadpleeg de tracking van je pakje om te kijken in welk stadium de levering van je pakje zich bevindt. Het is namelijk goed mogelijk dat:
- Colis Privé je pakje nog niet in ontvangst heeft genomen (status: Colis Privé verwacht je pakje); in dat geval:
- is je webshop nog in het bezit van je pakje: neem contact met hen op voor meer informatie;
- zit je pakje in internationaal transport: neem contact op met je webshop voor meer informatie;
- is je pakje in behandeling bij de douane: Colis Privé is niet verantwoordelijk voor het ophalen van je pakje bij de douane, neem contact op met je webshop voor meer informatie.
- Colis Privé je pakje al in ontvangst heeft genomen; in dat geval:
-
- zal je pakje binnen de 48 uur worden geleverd. Neem contact op met onze klantendienst als die termijn verstreken is.
- Colis Privé je pakje in ontvangst heeft genomen en de tracking een incident aangeeft:
-
- Colis Privé moet de nodige controles uitvoeren om de oorzaak van de vertraging te achterhalen. Je zal via sms of e-mail worden ingelicht over de status van je pakje.
Blijf je maar wachten op je pakje en heb je geen melding ontvangen over de status ervan? Dan kun je een klacht indienen op onze website www.colisprive.be via de knop ‘Een klacht indienen’. Binnen de vier werkdagen krijg je van ons een antwoord.