3.3. Het afhaalpunt heeft mijn pakje niet.

  • Je hebt een bericht ontvangen met daarin de datum waarop je pakje zal klaarliggen en het adres van het afhaalpunt:
    • Wacht tot je een bezorgbevestiging ontvangt. Het is mogelijk dat de bezorging van je pakje in het afhaalpunt vertraging heeft opgelopen.

 

  • Je hebt bevestiging gekregen dat je pakje in het afhaalpunt bezorgd/ontvangen is:
    • Je hebt je pakje niet op tijd opgehaald (binnen de acht dagen). Daarom is het teruggestuurd naar de afzender. Neem contact op met je webshop.
    • Het afhaalpunt vindt je pakje niet:
      • Als je een bevestiging hebt gekregen dat je pakje in een afhaalpunt is ontvangen, dan is je pakje in ontvangst genomen door Mondial Relay, een partner van Colis Privé. Neem rechtstreeks contact op met de klantendienst van Mondial Relay om je dossier op te volgen. Mail naar suividecolis@mondialrelay.fr of bel het nummer +32 23 40 06 10 (lokaal tarief).

 

  • In andere gevallen:
    • Ga naar onze website www.colisprive.be en dien een klacht in door te klikken op de knop ‘Een klacht indienen’.  We proberen binnen de vier werkdagen te antwoorden.