Heb je een vraag over je pakje of onze diensten? Op de hulppagina (FAQ) van colisprive.be lees je onze antwoorden op de vragen die onze klantendienst het vaakst krijgt. Voor pakjes met als bestemming België of Luxemburg, kun je contact met ons opnemen via:
- Onze website:
- Je kunt je pakje op ieder moment volgen via www.colisprive.be door je pakketnummer en de postcode van het leveringsadres in te voeren.
- Op de website kun je je levering ook herplannen (via de knop ‘Een leveringsdatum vastleggen’) of een klacht indienen bij een probleem met de levering (via de knop ‘Een klacht indienen’). Zie je die niet? Lees dan snel even ons antwoord op de vorige vraag.
- E-mail:
- Probeer eerst de knoppen ‘Een leveringsdatum vastleggen’ en ‘Een klacht indienen’ op onze website www.colisprive.be.
- Ben je daar niet mee geholpen, dan kun je je vraag samen met je naam, postcode en pakketnummer doorsturen naar het e-mailadres opvolgenvanpakketten@colisprive.com. (Let op: het risico bestaat dat de verwerking langer en minstens vier werkdagen duurt).
- Telefoon:
- Om je vragen beter te kunnen beantwoorden, heeft Colis Privé geen telefoonnummer voor binnenkomende oproepen. Toch is het mogelijk dat onze klantendienst telefonisch contact met je opneemt om je beter te kunnen helpen. Geef ons dus altijd een correct telefoonnummer als je wilt dat we je terugbellen.
-
Pakjes met als bestemming Frankrijk kun je volgen op colisprive.fr.
-
Een klant die niet tevreden is over de manier waarop zijn klacht door een bedrijf werd behandeld, of over het resultaat ervan, kan gratis in beroep gaan bij de Ombudsdienst voor Postsector, die werd opgericht door de wet van 21 maart 1991. Meer informatie.